Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Total Diva ...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ "ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ" !!
ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ...
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ !! ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΕΡΜΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ;; ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΘΑ ΤΗΣ ΔΙΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕΞ ΑΠΗΛ ;;


Παναγιώτα Χατζοπούλου: "Βρείτε μου ένα διοικητή που τον διόρισαν από τον τηλεφωνικό κατάλογο"



Η συνένετυξη αυτή θα δημοσιευθεί άυριο στην Εβδομαδιαία εφημερίδα της Δράμας ΕΡΓΑΣΙΑ


"«Βρείτε μου ένα διοικητή που τον διόρισαν από τον τηλεφωνικό κατάλογο»
•«Θα με ανησυχούσε αν όλα αυτά τα δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας αφορούσαν την δουλεία μου στο χώρο της Υγείας»
•«Πιστεύω πως θα τα καταφέρω στα νέα μου καθήκοντα. Δεν παίζουμε με τις ανθρώπινες ζωές»
•«Είμαι έτοιμη να υπηρετήσω τον τόπο μου από όποιο πόστο μου ζητηθεί»
•«Προέρχομαι από μία υγιή οικογένεια που με στηρίζει και στηρίζει τις επιλογές μου»
Συνέντευξη Σπύρος Λάτσας
Απλή, σεμνή, προσγειωμένη, άτομο με θέση και άποψη, αλλά κυρίως άτομο με προσφορά στο ευαίσθητο χώρο της Υγείας η νέα Διοικητής του Νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός κ. Παναγιώτα Χατζοπούλου.
Δηλώνει έτοιμη να προσφέρει... ακόμα περισσότερα πράγματα τόσο στο χώρο της Υγείας, όσο και γενικότερα στο χώρο της πολιτικής, εφ’ όσον της ζητηθεί.
Είναι απόλυτα αισιόδοξη πως θα τα καταφέρει ως Διοικητής στον Ερυθρό Σταυρό και δηλώνει απερίφραστα πως αν δε το πίστευε δεν θα αναλάμβανε, καταλήγοντας πως «με τις ανθρώπινες ζωές δεν παίζουν».
Τέλος είναι έτοιμη να πει ΝΑΙ και είναι σε θέση μάχης (αν και εφ όσον της ζητηθεί) στη διεκδίκηση Βουλευτικής έδρας, καθώς επίσης και σε οποιοδήποτε άλλο πολιτικό μετερίζι.
Η κ. Χατζοπούλου ανήκει σε εκείνη την κατηγορία των Δραμινών που ξέφυγαν από τα στενά όρια αυτά του τόπου και το «άστρο» τους «λάμπει» σε πανελλαδικό επίπεδο.
Η κ. Χατζοπούλου φοίτησε στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είναι απόφοιτός της σχολής Νομικών και Οικονομικών Σπουδών του Τμήματος Νομικής Σχολής με κατεύθυνση το Εμπορικό Δίκαιο και το Δίκαιο Οικονομίας.
Ακόμη είναι Κάτοχος διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Οικονομικού Δικαίου του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης του Τμήματος Νομικής με ειδίκευση στην κατεύθυνση Δίκαιο επιχειρήσεων και Εργασιακό Δίκαιο, ενώ είναι και Υποψήφια για μεταπτυχιακό δίπλωμα στα ΜΜΕ και ψυχολογία Παντείου Πανεπιστημίου.
Η καριέρα της στη δικηγορία ξεκίνησε το 1998 στη Δράμα και παρέμεινε στο συγκεκριμένο χώρο έως το 2004.
Τον Αύγουστο του 2004 αναλαμβάνει Πρόεδρος – Γενική Διευθύντρια
Πε.Σ.Υ.Π. Βορείου Αιγαίου και παραμένει στη θέση αυτή μέχρι τον Μάρτιο του 2007.
Τον Μάρτιο του 2007 η ΔΥΠΕ Βορείου Αιγαίου συγχωνεύεται με αυτήν του Πειραιά και η κ. Χατζοπούλου ορίζεται Υποδιοικήτρια της ΥΠΕ (Υγειονομικής Περιφέρειας) Πειραιώς και Αιγαίου, για να έρθει προ ολίγων ημερών η τοποθέτηση της σε ακόμη υψηλότερη θέση, καθώς απομένουν τα τυπικά, δημοσιοποίηση στο ΦΕΚ, για να αναλάβει τη διοίκηση ενός από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της Χώρας, του «Ερυθρού Σταυρού» στην Αθήνα.
Η κ. Χατζοπούλου μίλησε στην «Εργασία…συν» για όλα.


Σ.Λ.: Κυρία Χατζοπούλου, κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω για τη δυνατότητα που μου δίνετε να συνομιλήσω μαζί σας και να μεταφέρω τις δίκες σας σκέψεις απόψεις αλλά και τις απαντήσεις σας στους Δραμινούς αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται γι αυτή την συνέντευξη.

Π.Χ: Εγώ σας ευχαριστώ που μου δίνετε την δυνατότητα να απευθυνθώ στους αναγνώστες σας και να απαντήσω σε όποιες ερωτήσεις μου υποβάλλετε.

Ερ: Κυρία Χατζοπούλου, πόσα χρόνια είστε στο Χώρο της Υγείας;
Απ: Είμαι 4 μισή χρόνια στο χώρο της Υγείας. Ανέλαβα τον Αύγουστο του 2004 ΠεΣυάρχης Βορείου Αιγαίου και έμεινα σε αυτή τη θέση μέχρι τον Μάρτιο του 2007, οπότε και αναβαθμίστηκα έχοντας ολόκληρο το Αιγαίο και τον Πειραιά στην ευθύνη μου.
Όλα αυτά μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε και μου ζητήθηκε να αναλάβω Διοικήτρια στον Ερυθρό Σταυρό.

Ερ: Το στοίχημα για την Τότα Χατζοπούλου πέτυχε στο Βόρειο Αιγαίο;
Απ.: Μπήκανε κάποιοι στόχοι σε επίπεδο τεχνοκρατικό.
Κάναμε δηλαδή μία εξοικονόμηση σε επίπεδο δαπανών και φαρμακοοικονομίας, δώσαμε έμφαση στην καλύτερη στελέχωση των Νοσοκομείων επισπεύδοντας τις διαδικασίες για τις κρίσεις των γιατρών, ασκήσαμε φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο με τη διοργάνωση εορτών, εκδρομών για τα άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ), φροντίσαμε για την επίσκεψη ψυχολόγων και ειδικού επιστημονικού προσωπικού σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στις μονάδες φροντίδας όπου και διαβιώνουν, συντονίσαμε θέματα αντιμετώπισης της δημόσιας υγείας (πχ γρίπη των πτηνών) με το Κέντρο Έλεγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ) σε συνεργασία με το Ε.Κ.Επ.Υ (Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας), επικαιροποιήσαμε τα σχέδια δράσης των νοσοκομείων της ευθύνης μας που έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση σεισμών, πυρκαγιών, αναβαθμίσαμε την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας με τον εκσυγχρονισμό και τον εξοπλισμό των κέντρων υγείας, καταρτίσαμε χάρτη υγείας για ολόκληρη την υγειονομική περιφέρεια, προχωρήσαμε σε ρύθμιση χρεών των νοσοκομείων, καταρτίσαμε επίσης επιδημιολογικούς χάρτες και προχωρήσαμε στη σύνταξη Τεχνικών Δελτίων και καταρτίσαμε επιχειρησιακά σχέδια δράσης για την ένταξη μας σε διάφορα κοινοτικά προγράμματα.
Επειδή το Βόρειο Αιγαίο διατηρεί τρεις πύλες εισόδου λαθρομεταναστών σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση εξασφαλίσαμε προγράμματα προληπτικής ιατρικής και εξέτασης για τους φιλοξενούμενους λαθρομετανάστες και συντονίσαμε χορηγίες όσο το δυνατόν να εξασφαλίσουμε την ανθρώπινη διαμονή τους στη Χώρα μας.

Ερ: Υπήρχαν δυσκολίες στα νέα καθήκοντα σας ως αναπληρώτρια Διοικήτρια στην Υγειονομική Περιφέρεια του Πειραιά και Αιγαίου;
Απ.: Καθόλου, και αυτό γιατί γνώριζα ήδη το αντικείμενο και διατήρησα άριστη συνεργασία με τους άλλους δύο συναδέλφους μου διοικητές καθ’ ότι και οι τρεις μας ήμασταν πρώην Δ.Υ.Π.Εάρχες.

Ερ: Γιατί πιστεύεται πως έχει ξεσπάσει «πόλεμος», θα μου επιτρέψετε να πω, εναντίον σας και συνεχίζεται αυτή η ανακύκλωση του παλιού θέματος με τη φωτογράφηση;
Απ.: «Πόλεμος» δεν θα το έλεγα. Απλά είναι ένα θέμα που πούλησε και δεν νομίζω ότι πλέον θα εξακολουθεί να πουλάει.

Ερ: Κυρία Χατζοπούλου επιτρέψτε μου να επιμείνω λίγο στο θέμα και να σας ρωτήσω, πριν πόσα χρόνια είχατε κάνει την φωτογράφηση;
Απ.: Πριν μία 10ετία αλλά μάλλον δεν καταλαβαίνω γιατί προκαλούν, αν προκαλούν και πόσους, αυτές οι φωτογραφίες.
Ίσως γιατί όλα αυτά τα χρόνια που δούλεψα δεν έδωσα έμφαση στο δημοσιογραφικό τομέα και η δημοσιογραφική κοινότητα δεν έχει φωτογραφικό υλικό τωρινής μου παρουσίας.

Ερ: Γιατί την κάνατε και τι θέλατε να επιτύχετε από αυτήν τη φωτογράφηση;
Απ.: Όπως σας είπα και προηγουμένως η φωτογράφιση αυτή έγινε πριν περίπου 10 χρόνια σε ένα τοπικό περιοδικό life style της Δράμας.
Είναι τόσος βαθύς παρελθοντικός ο χρόνος που δε θυμάμαι γιατί έγινε αυτό.

Ερ: Θα ξανακάνατε σήμερα φωτογράφηση η κάποια άλλη δράση που θα σας έδινε τέτοια δημοσιότητα;
Απ.: Όχι βέβαια.

Ερ: Αφήνονται υπονοούμενα και κρίσεις για στενή σχέση με πολιτικά πρόσωπα που έχουν δράση στο χώρο της Υγείας και λέγεται μάλιστα πως αυτοί είναι και η αιτία που προωθήστε. Τι απαντάτε σ αυτό;
Απ.: Κύριε Λάτσα, βρείτε μου σας παρακαλώ ένα διοικητή που τον διόρισαν από τον τηλεφωνικό κατάλογο.
Οι θέσεις αυτές όπως ξέρετε είναι πολιτικές και ΝΑΙ γίνονται σε συνάρτηση με τα τυπικά προσόντα και τις πολιτικές καταβολές και την πολιτική διαδρομή του καθενός.
Εμένα θα με ανησυχούσε αν όλα αυτά τα δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας αφορούσαν την δουλεία μου στο χώρο της Υγείας.

Ερ: Ερυθρός Σταυρός. Δύσκολο Νοσοκομείο και μάλιστα το πρώτο.
Είστε σίγουρη πως θα τα καταφέρετε, δεδομένου πως γνωρίζουμε όλοι πως στο χώρο της Υγείας υπάρχουν συμφέροντα και κυκλώματα που δεν συγχωρούν λάθη ή παραλήψεις.
Απ.: Αν δε το πίστευα δεν θα αναλάμβανα. Δεν παίζουμε με τις ανθρώπινες ζωές.

Ερ: Τι ρόλο σε όλη αυτή τη διαδρομή έχει παίξει η οικογένεια σας και ενδεχομένως και κάποιοι άνθρωποι που στάθηκαν δίπλα σας.
Απ.: Καταλυτικό ρόλο. Προέρχομαι από μία υγιή οικογένεια που με στηρίζει και στηρίζει τις επιλογές μου.

Ερ: Σας ανησυχεί που η Νέα Δημοκρατία έμεινε με 151 Βουλευτές, έχοντας και κάποια πρόσωπα να αμφιταλαντεύονται στους χειρισμούς της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού;
Απ.: Η Βουλευτική «Οικογένεια» είναι μία οικογένεια αντιπροσωπευτική.
Αντικατοπτρίζει δηλαδή τις αντίστοιχες ομάδες του Ελληνικού κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η κρίση που υπάρχει είναι κοινωνική και ακόλουθα και πολιτική.

Ερ: Θα είστε υποψήφια Βουλευτής στις προσεχείς Εθνικές Εκλογές;
Απ.: Είμαι έτοιμη να υπηρετήσω τον τόπο μου από όποιο πόστο μου ζητηθεί.

Ερ: Με βάζετε τώρα στον πειρασμό να σας ρωτήσω πως αν η Νέα Δημοκρατία σας ζητούσε να είσαστε ας πούμε και υποψήφια Δήμαρχος ή Νομάρχης θα λέγατε ΝΑΙ;
Απ.: Επαναλαμβάνω λοιπόν πως θα είμαι παρούσα στα πολιτικά δρώμενα από όποιο πόστο μου ζητηθεί.

Ερ.: Κυρία Χατζοπούλου σας ευχαριστώ θερμά για την συνέντευξη αυτή και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στη δύσκολη θέση που αναλαμβάνετε.

Απ.: Κύριε Λάτσα, θέλω να σας ευχαριστήσω από την δική μου πλευρά και να δώσω μία υπόσχεση. Θα κάνω οτιδήποτε είναι δυνατό προκειμένου να βοηθήσω ακόμα περισσότερο αυτό τον ευαίσθητο τομέα της κοινωνίας μας, την Υγεία."

ΑΡΧΕΙΟ
Νοέμβρης 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου