Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Σκάνδαλο της παρέας Σημίτη στην Ανάβυσσο. Μαζι θα φάνε κι άλλα !!




Αυτη τη στιγμή ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος αποκαλύπτει ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ που βρωμάει "αξιοποίηση-οικοπεδοποίηση" 1.500 στρεμμάτων στην ΑΝΑΒΥΣΣΟ όπου προαλείφεται για ΔΗΜΑΡΧΟΣ η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΡΙΣΤΟΦΑΚΗ συζυγος του αντιπρόεδρου της κυβέρνησης ΠΑΓΚΑΛΟΥ και θυμίζει ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ και ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ & ΣΤΕΓΓΟ !!!!!!!!!!

Εμπλέκονται οι πράσινοι παράγοντες :

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΑΓΙΑΣ ως όψιμος οικολόγος και συμβουλος επικοινωνίας

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΥΜΠΑΤΗΣ ως μέλος του GREEN TANK και συνεργάτης της Χριστοφάκη


και εδω το χλιδάτο και πανάκριβο σαιτ στο στησιμο και την ενημερωση SITE της Χριστοφακη

http://zoumemazi.gr/

συνεχίζεται...

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΧΡ.ΧΡΙΣΤΟΦΑΚΗ

Γεννήθηκα το 1969 στην Αθήνα. Όταν ήμουν 2 ετών μετοικίσαμε με τους γονείς μου και το μικρότερο αδελφό μου στην περιοχή του Λαγονησίου. Πήγα σχολείο στο Μονοθέσιο Δημοτικό Ολύμπου, στο Δημοτικό και Γυμνάσιο Καλυβίων και στο Λύκειο Βάρης.

Εν συνεχεία σπούδασα δημοσιογραφία στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας .

Μετά την αποφοίτησή μου παρακολούθησα μαθήματα Marketing και Δημοσίων Σχέσεων στο Deree (The American College of Greece) και αργότερα σε Κολλέγιο της Αγγλίας.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου εργάστηκα παράλληλα στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση.

Το 1989 προσελήφθηκα στην εφημερίδα «Η Ελευθεροτυπία», όπου εργάστηκα για 12 χρόνια στο επαρχιακό ρεπορτάζ και στον τομέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ταυτόχρονα πραγματοποίησα κύκλο σεμιναρίων επαγγελματικής δημοσιογραφίας της
Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) σε Αθήνα και Βρυξέλλες.

Είμαι τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 1994.

Εργάστηκα ως Υπεύθυνη Τύπου στα γραφεία Τύπου των Υπουργείων Εξωτερικών και Μεταφορών, αλλά και στο συνδυασμό «Κίνηση Πολιτών – Αθήνα 2000» που διεκδίκησε το Δήμο της Αθήνας.

Μιλώ και διαβάζω Αγγλικά και Γαλλικά.

Είμαι παντρεμένη με τον δικηγόρο και βουλευτή Αττικής Θεόδωρο Πάγκαλο και έχουμε αποκτήσει μαζί τρία παιδιά, τους δίδυμους Ανδρέα και Θεόδωρο, εννέα ετών και την Γεωργία, έξι ετών.

Βιογραφικό Χριστίνας ΧριστοφάκηΒιογραφικό Χριστίνας Χριστοφάκη

Βιογραφικό Χριστίνας ΧριστοφάκηΒιογραφικό Χριστίνας Χριστοφάκη

Βιογραφικό Χριστίνας Χριστοφάκη

ΝΕΑ ΓΙΑΝΝΑ....

ΟΠΑ ΚΙ ΑΪΝΤΕΣΣΣΣΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου