Για τη σύλληψη των ανταγωνιστών τους μεριμνούσαν οι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος, που εμπλέκονται στην πολύκροτη υπόθεση λαθρεμπορίας που ήρθε προ ημερών στη δημοσιότητα. «Πρέπει να βγάλω κάποιους από τη μέση, αύριο θα ακούσεις ένα μεγάλο μπαμ», ακούγεται να λέει ο κατηγορούμενος πλωτάρχης Α.Α. σε συγκατηγορούμενό του, επιχειρηματία από τη Γλυφάδα. Ο διάλογος περιλαμβάνεται στη δικογραφία της υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων του Λ.Σ., που έχει στη διάθεσή της η «Κ». Η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση αφορά τον εντοπισμό, στην Ερμιόνη, του φορτηγού πλοίου «ΙΝΑ» με σημαία Κομόρες, τον Ιούνιο του 2011. Οπως προέκυψε από την προανάκριση, την πληροφορία για τις κινήσεις του λαθρεμπορικού πλοίου έδωσε στον κατηγορούμενο υποναύαρχο του Λιμενικού Ι.Α, ο συνεργός του Α. Μπ. που φέρεται ως ο «εγκέφαλος» της ισχυρότερης ομάδας λαθρεμπόρων. Από τις τηλεφωνικές υποκλοπές προκύπτει ότι ο συλληφθείς υποναύαρχος είχε πρόθεση να μεταφέρει τα χρήματα που εισέπραττε από το κύκλωμα σε τραπεζικούς λογαριασμούς σε Ελβετία ή Ολλανδία. Στη δικογραφία μάλιστα αναφέρεται ότι είχε αναθέσει στην κόρη του που εργάζεται στο Μαυροβούνιο να βρει τράπεζα στο εξωτερικό.
Αίσθηση προκαλεί ότι πριν από κάθε επιχείρηση, τα μέλη ενός από τα κυκλώματα των λαθρεμπόρων πραγματοποιούσαν τις συναντήσεις τους σε ψαροταβέρνα που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Αστυνομικό Τμήμα Ελευσίνας! Τα κυκλώματα ξεφόρτωναν τα λαθραία σε ερημικές παραλίες και από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι τα μέλη τους έκαναν «παρεμβάσεις» στον βυθό, ώστε να διευκολύνεται η προσέγγιση των λαθρεμπορικών πλοίων όσο το δυνατόν πιο κοντά στη στεριά. Στην αργκό των λαθρεμπόρων το πλοίο αποκαλούνταν «σίδερο», «κοπέλα», «γκόμενα» ή «μάνα», οι νταλίκες «δεινόσαυροι» και η λαθραία μεταφορά «γάμος», «ψάρεμα» ή «πάρτι». Ενδεικτικά, σε διάλογο μεταξύ του κατηγορούμενου εργολάβου Δ.Ν. με τον υποναύαρχο Ι.Α. έχουν καταγραφεί φράσεις όπως «τελικά αύριο το πρωί στις οκτώ θα φύγει η κοπελιά», υπονοώντας την ώρα αναχώρησης του λαθρεμπορικού πλοίου.
Ρόλος «εγκεφάλου» στη δεύτερη ομάδα λαθρεμπόρων αποδίδεται σε 51χρονο επιχειρηματία, τον οποίο ορισμένοι από τους συλληφθέντες αποκαλούσαν «μεγάλο αφεντικό». Με βάση το κατηγορητήριο, χάρη στην οικονομική του ευρωστία, μίσθωνε τα λαθρεμπορικά πλοία και τα πληρώματά τους. Τον Αύγουστο του 2011, τρία από τα μέλη της ομάδας που φέρεται να ήλεγχε ο 51χρονος επιχειρηματίας, μεταξύ αυτών ο επικελευστής του Λιμενικού Β. Κ., εκβίασαν την πρώτη ομάδα απειλώντας ότι σε περίπτωση που δεν τους κατέβαλαν ποσό 40.000 ευρώ θα αποκάλυπταν την επικείμενη άφιξη του λαθρεμπορικού πλοίου «Lady Fatima».
Τελικά, η άφιξη του πλοίου αναβλήθηκε, καθώς τα μέλη της πρώτης ομάδας θεώρησαν ότι η πληροφορία για την άφιξη του πλοίου είχε διαρρεύσει στο Λιμενικό Σώμα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πληροφορία (ανώνυμο τηλεφώνημα) που έγινε στο Λιμεναρχείο Iσθμιας, ο 40χρονος Π. Μ. που φέρεται να μετέχει στην πρώτη ομάδα και εμφανίζεται ως οδηγός στα Ναυπηγεία Ελευσίνας έχει στην ιδιοκτησία του ένα Porsche Cayenne, μια BMW M5 και μια BMW M3 Cabrio.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου